21/02/2013

 

1.      Να γίνει κώδικας όπου ο χρήστης θα δίνει 3 ακεραίους αριθμούς από το πληκτρολόγιο, οι οποίοι θα αποτελούν τους συντελεστές ενός τριωνύμου της μορφής: ax2+bx+c=0 και στην συνέχεια θα υπολογίζονται και θα τυπώνονται οι ρίζες του τριωνύμου. Να διερευνηθούν όλες οι δυνατές περιπτώσεις οι οποίες μπορεί να οδηγούν σε αδύνατη ή αόριστη εξίσωση και να τυπώνονται αντίστοιχα μηνύματα.

 

25/02/2013

 

1.      Να γίνει κώδικας που να αναπαράγει το παρακάτω σηματάκι: 

 

*

**

***

****

*****

******

*****

****

***

**

*

 

2.      Να γραφεί πρόγραμμα που να διαβάζει από το πληκτρολόγιο ακέραιους αριθμούς μέχρι να δοθεί ο αριθμός 13. Να υπολογίζει και να τυπώνει πόσοι αριθμοί διαβάστηκαν και τον μέσο όρο τους. Οι αριθμοί που θα δίνετε θα πρέπει να είναι στην κλίμακα [1-100] και κάθε φορά που θα δίνεται αριθμός εκτός κλίμακας δεν θα τον μετράτε, δεν θα υπολογίζεται στον μέσο όρο και θα εμφανίζεται το μήνυμα: “NUMBER OUT OF RANGE”. 

 

28/02/2013

 

1.      Να γίνει κώδικας που να εμφανίζει την προπαίδεια με την εξής μορφή:

 

1x1=1

1x2=2

….

1x10=10

2x1=2

2x2=4

….

2x10=20

….

….

….

….

….

….

….

….

10x1=10

10x2=20

….

10x10=100

 

 

 

 

 

 

 

04/03/2013

 

1.      Να γίνει πρόγραμμα στο οποίο να ορίζονται 3 μονοδιάστατοι πίνακες ακεραίων μεγέθους ίσου με μια σταθερά που θα ορίσετε στην αρχή του προγράμματος. Στην συνέχεια ο πρώτος πίνακας να γεμίσει με στοιχεία που θα δίνει ο χρήστης από το πληκτρολόγιο, ο δεύτερος να πάρει ως τιμές τα τετράγωνα του πρώτου και ο τρίτος να είναι το άθροισμα των στοιχείων του πρώτου και του δεύτερου ανά κελί. Στην συνέχεια να τυπώσετε τους 3 πίνακες με την μορφή: C[k]=A[k]+B[k] για όλα τα k.